Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron SEO
Pozycjonowanie to różnorodne działania mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Innym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu czy też samej marki.
Google klasyfikuje każdą witrynę internetową pod kątem około 200 przeróżnych czynników. Wynik tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uważają np. linkowanie (on-site i off-site), prędkość ładowania, a także jakość treści.
Wpisując w przeglądarkę Google jakieś słowo, internaucie ukazuje się wykaz stron, których zawartość została uznana za najbardziej pasującą do wpisanego zapytania. Które adresy pojawią się w SERP na topowych pozycjach? Na pewno te, których treść jest niepowielona z innych witryn i dobrze wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, ale i na komputerze), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także ilość stron internetowych kierujących linki do naszej witryny.
Czy powinno się przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?
Google regularnie poprawia algorytm, z tej przyczyny warto oddać pozycjonowanie sklepów oraz stron specjalistom. Dobrym wyborem będzie agencja SEO, która ma kilkuletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg ekspertów nie tylko od SEO, lecz także copywritingu i kodowania. Powierzając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.
Pozycjonowanie stron oraz sklepów w Google – usługa na miarę współczesności
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do zarządców stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów lub usług firmy. Decydując się dowolny biznes niemądrze jest współcześnie nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie próżnują w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Według szacunków w przybliżeniu 97% osób sprawdza online opinie o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze nasze usługi.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]
Podobne wpisy
Konsulting w przetargach. Kiedy warto?
Ciepło ucieka z mieszkania? Czas zlecić serwis okien
Wywóz śmieci wielkogabarytowych – o czym pamiętać?